2 april 2012

En soft helg...

Uj, vilken avslappnad helg det har varit för oss uppe i Sälen.
Det blev faktiskt lite skidåkning för mig och hunken i lördags och backarna var bättre än väntat. Vi upptäckte till vår förvåning att Gustav, den stora snögubben i Gustavsbacken i Lindvallen fått stryka med under veckan till förmån för snötillgången vid liftar och andra viktiga ställen.

Annars har vi hunnit med att grillat god mat, bada massor i tunnan, sätta upp fjädrar i björken ute och hunken har gjort lite nytta och justerat entrédörren.

Påsken kommer troligen att bli jättehärlig och eftersom det är minusgrader nu, åtminstone på nätterna, går snökanonerna för fullt vid anläggningarna, så åkningen kommer nog att bli riktigt bra. Vi åker tillbaka för påskfirande på torsdag och jag längtar redan, men först ska det jobbas och på onsdag ska jag ha en förhoppningsvis jättemysig middag med trevliga tjejer!

Min fina!
Gissa vem som njuter av solen!  
Puss i påsk, ja snart i alla fall!
Min partner i livet och backen och jag på väg upp i liften!
Lite förrättsplock innan middagen i lördags!
Chèvrefylld parma, parmesan, inlagd vitlök, gorgonzola, nötter...mmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar