22 februari 2012

Empire state!

För tre veckor sedan kärade jag ner mig något så fullkomligt, ja det finns inget annat sätt att beskriva vad som hände inne i mig. Annisen kom hem! Shit vad hon verkar splittrad kanske någon tycker och  ja, jag vet att jag har ett hem i form av lägenheten i stan och ett annat hem uppe i stugan Sälen, men det här kändes bara så rätt, så mycket hem inne i hjärtat, så mycket Annisen!

Jag kan verkligen se mig själv ta en tidig moronprommis i Central Park med Cleo, jäkta fram på gatan med en kaffe i handen, sitta och äta långa söndagsbruncher med hunken på något schyst place nere i Soho för att sedan gå och kika på någon utställning eller bara gå runt och prata och titta på myllret av männsikor, alla från olika hörn av världen.  Mmmm, man kan väl få drömma!

Någon gång kanske, kan vi tillbringa några månader där, jag och min hunk, men tills dess får vi nöja oss med att semestra, och det är minnsan inte fy skam!!

Här kommer några bilder...
Min fina stora lilla tjej står och kikar ut över Wollman Rink i CP.

Annisen njuter av solen som värmer och av att bara vara!


Vårt hotell låg vid Times Square, helt perfekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar