19 februari 2012

Here we go....again!

Oki doki!
Nu har jag haft ett långt blogguppehåll, men är alltså tillbaka ute i rymden
bland alla ettor och nollor som skapar bloggarnas fantastiska universum.

Jag har faktiskt saknat skrivandet massor och när dottern pikade mig lite fint
med att jag uppdaterar min facebookstatus alldeles för ofta occh lägger ut för mycket bilder
trillade poletten ner....
Det är ju här jag hör hemma!

Vad kommer jag då att fylla detta min oas med då?
Tja, allt som rör sig i huvudet i mig, en snart 38 årig tjej i sina bästa år,
för det är faktisk så, i alla fall för mig, att livet blir bara bättre och bättre
och dessutom har jag makten att fylla det med precis det jag vill.
Tankens kraft är fantastik!

Så välkomna att hänga med!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka!

    Det är bra att ha en plats att skriva av sig på och dela med sig av tankar och erfarenheter.

    :-)

    SvaraRadera