26 mars 2012

Äntligen en iPhone 4s...

Jaaaa!
På eftermiddagen sladdade jag in på Tele2 butiken i ett av stadens köpcentrum för att höra hur många veckors väntan jag kunde räkna med för en iPhone 4S. Jag har nämligen väntat i ett par veckor nu för att kunna köpa en ny nu när Tele2 har ett så galet bra erbjudande.  Gissa vad, de hade precis fått in ett gäng och jag var snabb som en vessla och knep en. Igår när vi var på både Elgiganten och Media Mark fick jag beskedet att det var ungefär åtta veckors väntan, så gissa om jag känner mig nöjd. Tyvärr får jag vänta tills på fredag då mitt nummer porteras, med att använda den, men sedan ska det minsann ringas!
Idag lyckades jag äntligen knipa en telefon innan de tog slut!



3 kommentarer:

  1. Å lyllos dig. Jag har en fyra som är 1 1/2 år. Snart dags att byta ut alltså.
    Jag skulle lätt kunna åka till Thailand på badsemester. Nemas problemas. Vara lite bekväm och ligga vid en strand. Jag skulle kanske inte vara så äventyrlig och dra iväg på elefantsafari eller nåt. Mer slappa, bada, sola. Men att åka till en storstad kräver ju att man är lite aktiv och lite på och där brister jag lite. Men det ska nog gå bra. Ciao

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hade en 3 som var (är) 2,5 år så det var verkligen dags!
    Håll tummarna för att det inte är fel på den bara! Killen jag köpte den berättade att det är fel på nästan 50% av telefonerna (4s) och då måste man skicka in den och får vara utan ca 3 veckor och sedan får man i alla fall en ny, men de kan inte lämna ut en ny direkt i butiken.

    Det är klart det kommer att gå bra! Vi reste runt en hel del under de två veckor vi var själva, jag och kidzen, bla var vi i Bangkok och rotade runt en del och det var ett äventyr apropå storstad ;)

    SvaraRadera