13 mars 2012

Att vara proppmätt...

Uj uj ju! Nu är Annisen verkligen så full av godsaker så magen står i fyra hörn!
Kvällens middag intogs på stans bästa italienare, om ni frågar mig. Limone kan verkligen sin pasta, ja annan mat också, men just i kväll smaskade gänget i sig av deras olika pastarätter, och så lite dessert så klart. Gänget, ja det bestod av mig och mannen och så Nea, Stoffe och hans kärlek Sarah.

Jag är verkligen svag för det italienska köket, både maten och vinet. Maten känns okomplicerad och fräscht på något sätt och vinet...mmm! En dröm är att resa runt i Italien, bara jag och hunken och bara chilla, som kidsen skulle säga. Äta & dricka gott, hänga i mysiga byar, göra Rom, Milano och Florens, svänga förbi det där tornet, vinka till påven och åka på de illaluktande kanalerna i en alldeles för dyr gondol i Venedig.
Mumsig mat!
Japp, här är ett perfekt häng för mig och hunken! Kan det bli mer romance?
P I Z Z A.....mm!
Venedig, aningen överskattat enligt Annisen, men ändå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar