28 mars 2012

Slut som artist...


...eller kanske godnatt och tack för fisken!

Efter en både bra och lite trist dag, ja det har ösregnat och varit galet kallt på eftermiddagen och så så har jag blivit grymt irriterad på en person, så kan jag bara konstatera att jag är galet trött. Krypa ner i sängen trött! Jag tror jag ska göra det tillsammans med min nyschamponerade hund som luktar så gott. Fina Cleo som fick ny sele och ett galet snyggt koppel i kort modell av matte idag som hon ska ha när vi går inne i stan!

Jag kan förresten tipsa om en ny glassmak från Sia som testades ikväll och fick VG, ja nästan MVG i betyg, MarulaAnanas (ja det ska sitta ihop).
Mumsig glass!

Riktigt snajsit koppel till finaste hunden!


2 kommentarer:

  1. Åh, den glassen lät fräsch.. Måste utvärderas!

    SvaraRadera
  2. Mm, den var smarig! Ingen sorbet men kändes ändå fräsch!

    SvaraRadera