16 mars 2012

Att vara nyklippt...

Visst är känslan av att vara nyklippt underbar!
I morse kände jag, nä vad tusan ska jag klippa mig för nu... Håret känns ju toppen! Dock tog jag mitt förnuft till fånga, för det är just då man ska gå, innan det blir fult och frissigt. Under massor av år har jag kämpat med en superdålig hårkvalité, men nu äntligen har allt mitt slit börja ge resultat. Bra produkter, läs Redken, och regelbundna inpackningar och framförallt regelbunden klippning av bästa frissan, Anna på Kloak. Hon är bara för fin!
Fredagar där är bästa dagen att klippa sig på! Alltid en duktig DJ som spelar schyst musik och så får man, om man vill så klart, ett glas vin eller öl att smutta på. Härlig start på helgen!

Nu är håret omhändertaget och jag ska strax sätta mig i passagerarsäter och sätta av mot en skön helg i Sälen tillsammans med resten av familjen, först måste jag bara slänga ihop lite kläder och necessären och vänta på att kärleken kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar