10 mars 2012

Pållar!

I Annisens hjärta har Dalarna och Sälen en speciell plats. Det är där jag tankar energi, där andas jag,
där bara är jag....
Nu har vi haft vårt paradis där under ett gäng år och det har verkligen blivit vår dröm, eller blivit och blivit....Hårt och slitigt arbete, blod, svett och tårar, många sena kvällar och såklart en och annan krona har det krävts, men det har i gengälld gett, och ger så fantastiskt mycket tillbaka.
Något jag har snöat in lite på, och som hör dit är ....just det, dalahästar!
Kanske inte främst de traditionella röda, utan de lite mer moderna, enfärgade eller med kurbitsmålningar i bara en färg. Den svarta hästen med silvermålning är grym!
Kolla in de här snyggingarna
(Foto:www.granans.com)
När vi var i Mora förra veckan kärade jag ner mig i något riktigt nice, smycken i silver med dalahästar i plexiglas från Lilla Lisa Design. Hur snygga och coola som helst, om ni frågar mig! Problemet är bara vilket av alla fina som är, ja finast!

Det här hästarna i rökgrått är riktigt fina och syns mer
än helt genomskinliga, tror jag.


Galet fina, men jag skulle vilja ha texten "Lev din dröm"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar