19 mars 2012

Att fasa ut sig...

Yeees! Sista veckan har startat och min utfasning är i full gång. Ja, helt ärligt så är jag nästan klar. Idag ska jag bara "tugga" massa papper, rensa och annat spännande, ja ett möte är inbokat också, men mest soft avslut.

Hur känns det då att veta att på onsdag tar jag klivet ut och hoppar? Lämnar bygget, åtminstone för 6 månader, förhoppningsvis forever....SKÖNT!! Det är flera som sagt till mig att det är en helt annan Annis, ett helt annat lugn i mig sedan jag tog det här beslutet och det stämmer  nog väldigt bra. Ibland, för någon millisekund kan jag få en klump i magen och känna, hjälp, vad tusan har jag gjort, men den försvinner ganska så snabbt när jag tänker på mina drömmar och hur jag vill leva. Nu jäklar måste jag börja skotta och ösa mig fram, hitta min egen stig och definiera min roll och det ska bli spännande.

2 kommentarer:

  1. Vilken spännande tid du har framför dig! Detta bör dryftas över lunch... Om du kan ta en senare lunch (1230-1300 typ)

    SvaraRadera