21 mars 2012

Underbart...

Men hallå, vilken dag vi har idag! Så otroligt varmt och skönt ute och solen som gassar för fullt. Idag var min sista dag på jobbet och gissa om det kändes toppen. Jag passade på att bjuda på fika på det obligatoriska onsdagsmötet och istället för sockerstinna bullar som det vanligen bjuds på, kände jag att ett gott bröd, smarrig ost och skinka, gurka, paprika och en skål med jordgubbar passade mig bättre på förmiddagen, och så fick det bli. Visst är det härligt att ha makten ibland :)

Jag fick en jättefin blomma av de närmaste kollegorna, som nu står ute på balkongen och ser trivsam ut. Ja, blomman alltså, inte kollegorna!

Vi hade Cleos bästis här en stund på eftermiddagen och det är så härligt att se två hundar mysa tillsammans. Jag längtar tills i maj då vi ska få ha honom här i nästan två veckor då hans matte och husse ska ut och förlusta sig i det stora landet i väster.  Sol, värme och mysiga hundar, att det kan göra sådan skillnad hur en dag upplevs!
Supersöta pärlhyacinter som jag fick när jag slutade och nu står på balkongen.
Cleo och bästisen Oliver kollar av läget i hamnen.
Så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar