20 mars 2012

Nytt till sovrummet...

Vi har varit utan överkast i sovrummet jättelänge nu, ja jag minns nästan inte när vi senast hade ett, men under ett tag har tanken på en säng med överkast mognat fram och så idag var jag äntligen redo. Nja, kanske inte riktigt så, snarare på det viset att jag äntligen fick tummen ur och shoppade loss bland kuddar och överkast på Indiska. Jag har tittat runt på stans alla inredningsbutiker och på massor av webbshoppar, och först var jag inne på ett mörklila i sammet från Day Home, men kärade sedan ner mig i Indiskas grejer.

Jag hade en vision om att blanda rosa och ljusgröna kuddar, men det blev istället de toner som redan finns i rummet för det kändes mest rofyllt. Det kommer också att bli supersnyggt att lägga till någon färg och rosa är en trolig kandidat, men for now ser det ut så här!
Hit eller miss?

Superfina kuddar!


5 kommentarer:

  1. Var det inte för typ hundra år sedan när vår kanin, "Stampe", gnagde hål på överkastet efter att ha käkat upp knapparna på vår fjärrkontroll?

    SvaraRadera
  2. Jo, det låter rimligt. Vi pratar alltså om för ca 17 år sedan ;)

    SvaraRadera
  3. Det ser kalasfint ut!

    Men hur hann du med allt detta? Vi gick från affären tomhänta. Eller hur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sprang in och snabbshoppade på väg till min yoga, alldeles innan de stängde. Gissa om jag hade två gigantiska påsar med mig ut. Ett stort överkastet och fem kuddar....Phu!

      Radera
  4. Hiss, jättefint kommer bli superfint med inslag av rosa kram Diana

    SvaraRadera