28 mars 2012

Förmiddagens arbetsplats...

Jaha, ja....
Här har jag tillbringat förmiddagen med att fila på texten till kundberättelsen som ska lägga upp på EPiServers sida och en licensbeställning har skickats iväg. Jag trivs ganska bra hemma vid köksbordet , även om det inte är optimalt, men jag ska sladda upp på kontoret nu efter lunch. Mitt förmiddagsmellis idag fick bli en skål med färska jordgubbar och en cappuccino. MUMS!! Jag är galet svag för färska, söta gubbisar och kan lätt trycka i mig ett stort lass själv.
Jag kom precis på att det har ju bara gått en vecka sedan jag slutade, men det känns som en evighet sedan. Konstigt!
Statusen så här långt då? Ja, jag vaknar tidigt, känner mig piggare och gladare och dagarna rullar på utan att man hinner reflektera särskilt mycket över det, så jag skulle säga att det är toppen, läget alltså!

Förmiddagsmellis!
Finns det något smarrigare än söta, färska gubbar?
Mobila sektionen!


1 kommentar:

  1. Älskar jordgubbar. Verkligen älskar. Det bästa, man kan äta alla själv utan att få dåligt samvete. Om man nu är lagd för att få det när man äter något mindre nyttigt. Eftersom de är så jädrans nyttiga också. Snart kommer de svenska. Älskart

    SvaraRadera